سلام دوستان بالاخره من برگشتم . امیدوارم شما هم به زیارت امام رضا نائل بشید انشالله....

اینم از سفر نوشت من البته اینا بخشی از همه نوشته هامه... به ادامه مطلب مراجعه کنید



یک شعر قشنگ و ناب حاصل شده است

اینبار که با حرم مقابل شده است

وقتی که نگاه ما به گنبد افتد

وقتی که هلال ماه کامل شده است

اشکی که میان چشم تا چانه ی ما 

دریای پری کنار ساحل شده است

با دیدن گنبد طلای حرمت

صد عشق غلط که باز باطل شده است

این دل که به لطف دیدن روی شما

با عشق شما دو روز شاغل شده است

حالا که شما عشق اول شده اید

یک روز شده که این دلم دل شده است....


**************************


حتما دل کندن از تو انقدر آسان بوده

که

زلف یار پریشان است 

حتی در حرمت...


***********************

شاید خودم بروم اما دلم اینجاست

من آمدم شفا بگیرم اما فراموش کردم قبل تر ها شفا گرفته ام

همان موقع که خدا به چشم بنده به من نگاه کرد 

کم کم مردم بت پرست میشوند

چه شد که تو را با خدا اشتباه گرفتیم؟!!!

مردم تو را پرستیدند

و خدا همچنان تنها بود


خدا میخواند: "قل هو الله و احد"

*****************************


پ.ن: شروع مدارس تسلیت باد بر همه دانش آموزان عزیز